Activiteitennieuws

Familiedag 2019; Een drukbezochte en gezellige editie

Aansluitend aan het jeugdtoernooi, stond zoals vanouds, de familiedag op de planning. En dat was ook dit jaar weer het geval. Het werd een drukbezochte en gezellige editie.

Vooraf

Nadat het jeugdtoernooi was afgelopen, speelde de JO19-1, hun laatste wedstrijd van het seizoen. Jeugdvoorzitter Roland had vooraf een bloemetje voor de kampioen Dauwendaele wat zichtbaar gewaardeerd werd. Ze wonnen de wedstrijd uiteindelijk ook met 1-4

Spelparcours

Het 4-tegen-4 toernooi van de familiedag ging dit jaar helaas niet door. Wel was er een spelparcours uitgezet maar gezien dat het weer niet ideaal was, werd het vertier al vlug binnen gezocht. Daar stond de kantinecrew weer gereed om het iedereen naar de zin te maken. (Dankjewel!) Er waren meer dan 100 aanmeldingen.

Om 18:00, na een kort openings/dankwoord van de organisatie, kon er begonnen worden aan de altijd lekkere Barbecue van Slagerij Verduijn. Deze viel bij iedereen goed in smaak.

Bingo!

Nadat iedereen lekker gegeten had, was er door de kantinecrew een bingo geregeld, met een paar speciale presentatoren. Ronny Brusselmans en zijn compagnon maakten er alles behalve een saaie bingo van. Ook mede door de schitterende prijzen die beschikbaar gesteld waren door de sponsoren. Restaurant de Eenhoorn, het Stadhuis, Goo li Zeng en Juwelier Fliers bedankt voor jullie support!

Voldaan

En na deze leuke bingo werd er door sommige jeugdleden ook nog de polonaise ingezet waarna iedereen voldaan naar huis ging. Dankjewel iedereen voor jullie komst! Het was een mooie editie.