Historie SVO-1

Rudestats heeft het bijgehouden: “De 150ste van Arjen Versluys”

Arjen Versluijs

Bij Rudestats, ‘statistiekenman’ van de PZC, ging na de gewonnen wedstrijd tegen Graauw afgelopen zondag een belletje af. ‘Onze Arie’ had namelijk een mijlpaal bereikt! Lees hieronder het bericht zoals het eerst verscheen op pzc.nl

150
Arjen Versluys zorgde zondag voor de winnende treffer van Oostburg tegen Graauw (2-1). Daarmee bracht hij zijn doelpuntentotaal op 150 goals in zijn carrière. De meeste goals maakte hij (vanzelfsprekend) in de reguliere competitie (136), de andere 14 doelpunten maakte hij in de nacompetitie (5) en districtsbeker (9). Versluys heeft al zijn doelpunten gemaakt voor Oostburg. Zijn eerste maakte hij in 2010. De goal tegen Graauw was zijn eerste van 2020.

Namens de vereniging, gefeliciteerd Arjen! Dat er nog vele mogen volgen 😉 En bedankt aan Rudestats voor het bijhouden van de cijfers!