Info Sponsornieuws

S.V. Oostburg doet ook dit jaar weer mee met Rabo Clubsupport. Mogen we op je stem rekenen?

De Rabobank draagt het verenigingsleven in de regio een warm hart toe. Daarom organiseert zij ook dit jaar weer de Rabo Clubsupport Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. S.V. Oostburg doet wederom mee aan de Rabo Clubsupport Campagne dus breng jouw stem uit en steun S.V. Oostburg!

Stemmen

Vanaf 4 september mogen leden van de Rabobank stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het totaal beschikbare bedrag te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. S.V. Oostburg ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Het is voor S.V. Oostburg belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken voor aanschaf van trainingsmateriaal ter vervanging en uitbreiding.

Het zou het fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan onze vereniging. Kijk voor meer informatie over de Rabobank Clubsupport Campagne op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport/club-overzicht/clubdetail

Bedankt alvast voor jouw steun!