JO15-1 wint van RCS in Oost-Souburg

jo15-1 wint van rcs

Na de op één na laatste wedstrijd van de najaarscompetitie tegen RCS uit Oost-Souburg was het zeker dat de JO15 op een prachtige 2e plaats zullen eindigen en zodoende promoveren naar de versterkte voorjaarscompetitie. Hieronder weer een verslag van de vaste supporter:

Overigens was het zeker niet de beste wedstrijd die we voorgeschoteld kregen. Tot 1 minuut vóór de rust was het behelpen en bleef het een zeer matige vertoning maar eindelijk kon Siebe uit een pass van Damian de bal vanaf rechts in de verste hoek krullen; 0-1.

Ná de rust was het eerste gedeelte van de 2e helft ineens weer echt goed. De bal ging van man tot man en er zat weer vaart en pit in de ploeg. De aansluiting, het veld indien nodig groot en klein houden, plus de ruimtes in duiken; dit alles verliep véél beter dan vóór de rust. Ook Kevin vond de verste hoek. Dat was 0-2. Via Nout kwam de 0-3. Een voorzet van Nout werd door een verdediger van RCS in eigen doel gekopt. Dat kunstje heeft Nout al meer geflikt.

Daarna viel de ploeg weer ver terug, alleen maakte Kevin er nog 0-4 van. Het werd nog 1-4 door een verdiende goal van RCS, na een verdedigingsfout. Er is dus altijd ruimte voor verbetering. Er zijn altijd wel een paar jongens die zowel pieken naar boven hebben, als ook die absoluut niet in de wedstrijd zitten. Vandaag waren er 2 dragende spelers bij die niet hun dag hadden. Werkelijk alles ging mis, zelfs de instelling was niet zoals het zou moeten zijn. En dat is jammer, maar oplosbaar en dus ruimte voor verbetering. Maar de promotie is zeker een compliment waard.

RCS JO15-1 tegen Oostburg/IJzendijke JO15-1. Uitslag: 1-4 (Ruststand: 0-1)

Doelpunten: Kevin 2x Siebe 1x RCS {eigen doelp.} 1x
Assists: Siebe 2x Damian 1x Nout 1x.