Activiteitennieuws

Blik op het Velterspark: de 6e voetbalquiz en 3e kaartavond

Velterspark Oostburg

Er was weer volop activiteit binnen de vereniging. In blik op het Velterspark schrijven we kort over een aantal van de verschillende activiteiten buiten het voetbal om.

3e kaartavond

Afgelopen vrijdag stond de derde editie van de kaartavond op de agenda. Deze was zoals de voorgaande edities weer goed bezocht, en waren er weer mooie prijzen inclusief het kaartkippetje! Kijk voor de uitslagen op de kaartavond pagina. Ook weer een dankwoord richting de sponsoren!

Aan tafel met de seniorenteams

Vorige week Zondag, tijdens de derbyday en alle teams thuis moesten voetballen, was Albert Heijn bereid gevonden broodjes te sponsoren voor de gezamelijke lunch van het tweede en derde elftal. Helaas ging de wedstrijd van het tweede elftal niet door maar na een korte training, waren de broodjes zeer welkom. Namens de vereniging dank aan sponsor Albert Heijn voor het leveren van de broodjes.

Winnaars van de 6e editie voetbalquiz bekend

Afgelopen Zaterdag stond de 6e editie van de voetbalquiz op de agenda. Met maar liefst 27 teams was het een zeer druk bezochte en succesvolle avond. Deze werd door tal van mensen binnen de vereniging in goede banen geleid, waarvoor dank! Ook de sponsoren, die weer een reeks aan mooie prijzen beschikbaar hebben gesteld, veel dank!
Na een spannende finale mocht Koppel Deluxe zich de winnaar noemen en de felbegeerde beker meenemen. FC Overdreven was tweede en Voetbal Inside kwam op de derde plaats. Namens de organisatie nogmaals gefeliciteerd, dank aan alle deelnemers en hopelijk tot volgend jaar!

Heb je ook een verslagje van een activiteit en wat niet mag ontbreken bij ‘blik op het velterspark’ stuur het dan naar website@svoostburg.nl en we nemen het mee.