Activiteitennieuws

Jeugdtoernooi 2019; Een regenachtige maar geslaagde editie

Afgelopen zaterdag, stond er een nieuwe editie op het programma van het Trendlook & Hair4You jeugdtoernooi. Ondanks het ‘beesteweer’ kan de organisatie weer terugkijken op een geslaagde editie.

Vroege start

Het was een vroeg begin van de dag voor de organisatie want vanwege de wind was besloten om tenten pas op het laatste moment op te bouwen. Ook moest, in samenspraak met de leverancier van de springkussens, besloten worden de toestellen niet op te bouwen. Te gevaarlijk. Jammer, maar in de plaats werd een extra oefenveldje gecreëerd waar de ploegjes zich ook zichtbaar hebben vermaakt.

Mooie mix

De leeftijdscategorie JO13 moest helaas afgelast worden wegens te weinig aanmeldingen. Maar voor de jongere categorieën had er een mooie mix van ploegjes zich ingeschreven voor het toernooi. 35 in totaal. Zo was er bijvoorbeeld het voor velen het onbekende Assendelft te gast en hadden ook veel teams van ‘de overkant’ de weg naar het Velterspark weten te vinden. Goes, Walcheren, Zeelandia Middelburg en Kloetinge waren present. Hetzij iets later want de tunnel werkte in deze niet echt mee.

Door de vertraging was het voor het secretariaat een hele kluif om het schema aan te passen maar wat uiteindelijk allemaal gelukt is. Mede dankzij het online schema

Mobiel schema

Tijdens de editie van vorig jaar werd er voor de eerste keer gebruik gemaakt van het mobiele mijntoernooi.info platform, wat goed beviel. Daarom werd er dit jaar wederom gebruik van gemaakt en hebben zo’n 465 mensen de site bezocht. Wil je alle uitslagen en standen nog eens nalezen, kun je dat hier doen

Dank

Een dankwoord gaat uit naar alle teams die dit jaar hebben deelgenomen. Alle vrijwilligers en leden die zich weer ingezet hebben om de kids weer een mooie dag te bezorgen en de Sponsors: Trendlook/Hair4You, Drewi, Eigenwijs, de Sutter, Good & Tasty, Sportievo, de Kiosk, the Chat, Verdegem, Tragel, Albert Heijn. Hopelijk tot volgend jaar!