Activiteitennieuws

Oostburg 1 – Groede 1 | Pupil van de week:
Leroy van den Bunder

Leroy beleefde een mooie zondag vandaag bij S.V. Oostburg tegen Groede. Hij was immers de Pupil van de Week. Zelf is hij verdediger van JO9-1, maar hij heeft al 7 doelpunten gemaakt en vandaag had ook de keeper van Groede geen schijn van kans. Leroy is fan van PSV met Marco van Ginkel als favoriete speler en uiteraard is hij ook fan van Oostburg, alwaar Arjen Versluijs zijn favoriete speler is. Beide teams wonnen vandaag hun wedstrijd. PSV met 1-2 van Excelsior en Oostburg bleek iets sterker dan Groede. Oostburg won de wedstrijd met 2-1 en Leroy heeft genoten. Uit handen van de voorzitter mocht hij het vaantje van S.V. Oostburg in ontvangst nemen en de mooie oranje bal om zelf mee te oefenen. Leroy, bedankt dat je er was vanmiddag.

Komende zondag speelt Oostburg 1 thuis op het Velterspark tegen Groede. Dit betekent ook dat we een jeugdspeler weer in het zonnetje zetten. Hieronder een korte kennismaking met de Pupil van de Week:

Wat is je naam?
Leroy van den Bunder

2. Hoe oud ben je?
8 jaar

3. Op welke school en in welke groep zit je?
Op de sint Bavo in groep 5

4. Wat wil je later worden?
Profvoetballer bij PSV worden

5. Wat eet je het liefst?

Friet

6. Sinds wanneer ben je lid van S.V. Oostburg?
2013 ik was nog net 4 jaar

7. In welk elftal speel je en wat is je positie in het veld?
JO9-1 verdediger

8. Hoeveel doelpunten heb je dit seizoen al gescoord?

9. Wat vind je het leukste aan voetballen?
scoren

10. Wat is jouw favoriete voetbalclub?
PSV

11. Wie is jouw favoriete voetballer?
Marco van Ginkel

12. Wie is jouw favoriete voetballer van Oostburg 1?
Arjen Versluis

13. Hoeveel denk je dat het gaat worden zondag?

14. Wil je ons verder nog iets vertellen?
Nee

Bedankt Leroy en veel plezier bij de wedstrijd!