Activiteitennieuws

S.V. Oostburg gemeentewinnaar bij Club van het jaar verkiezing ’21

Een aantal weken geleden vroegen we jullie om een stem uit te brengen voor de club van het jaar verkiezing 2021. Onlangs zijn de gemeentewinnaars en finalisten bekend gemaakt.

De vereniging kreeg 66 stemmen en dat was genoeg om winnaar in de gemeente Sluis te worden. Dankjewel voor jullie stem! Woensdag 9 juni is de online awarduitreiking. Hieronder de uitnodiging en link naar de livestream.

gemeentewinnaar

Uitnodiging online Awarduitreiking ‘Club van het Jaar 2021’

Het is zover! De vier finalisten cultuur en 4 finalisten sport zijn bekend en iedereen kijkt uit naar de grote finale waar Erben Wennemars en Typhoon de winnaars sport en cultuur bekend maken. Welke club heeft het afgelopen jaar uitzonderlijke veerkracht laten zien en verdient de titel ‘Club van het Jaar 2021’?

Graag nodigen we iedereen van jouw club uit om de feestelijke Awarduitreiking online bij te wonen op woensdagavond 9 juni van 20.00 uur tot 21.30 uur. Het wordt een avond waarin het belang en de (veer)kracht van clubs in Nederland in de schijnwerpers worden gezet, dus zeker de moeite van het kijken waard. Want ook jouw club heeft veerkracht getoond en verdient waardering en erkenning!

Programma Awarduitreiking

Het programma bestaat uit optredens van gerenommeerde artiesten en aanstormend talent, interviews met gastsprekers en natuurlijk ook met de finalisten. Hoogtepunt van het programma is de bekendmaking welke sport- en cultuurclub de titel ‘Club van het Jaar 2021’ mogen dragen.

Livestream

Helaas mag er geen publiek aanwezig zijn bij de Awarduitreiking, maar via een livestream (Vimeo) is het programma voor iedereen te volgen.

Mochten leden het leuk vinden om kans te maken op gave prijzen en het prima vinden om af en toe zichtbaar te zijn op de videowall, dan kunnen zij via deze link (Zoom) meedoen. (Meeting ID: 973 1421 3321 Passcode: 729418)

Er zijn voor de deelnemers via Zoom prachtige prijzen te winnen zoals:
• Tickets voor optredens bij TivoliVredenburg
• Online jaarabonnement op de regionale krant (regiotitels van het AD)
• Geheel verzorgd verblijf op Sportcentrum Papendal (rondleiding, diner, overnachting en ontbijt).

Deel deze uitnodiging met jouw leden en geniet van een Awarduitreiking waar alle sport- en cultuurclubs in Nederland in de schijnwerpers gezet worden.