Activiteitennieuws Verenigingsnieuws

Terugkijken: een geslaagde Nationale Voetbaldag op het Velterspark

Zaterdag 12 juni 2021 was er de volop activiteit op het sportpark Velterspark. In de ochtend wedstrijden voor de regiocup en de voorbereidingen voor in de middag de nationale voetbaldag / oranjefestival.

Het zonnetje liet ons niet in de steek die dag. De middag stond in het teken van kennis maken met voetbal, leuke spellen, genieten van samen zijn en veel plezier. Dit is wel gelukt. Ruim 70 kinderen, bestaande uit leden, broertjes, zusjes en kinderen uit Oostburg en omgeving, waren deze middag op de velden.

De springkussens, wedstrijdveldjes, maar ook spellen als bowlen en latjetrap werden met passie en plezier door de kids uitgevoerd. De kinderen kwamen niets tekort, want ook voor een mandarijntje, siroop, snoepje en heerlijk ijsje werd gezorgd. Langs deze weg ook dank aan Jumbo Oostburg voor hun bijdrage hierin. Op het einde kreeg ieder kind een diploma en een gave oranje zonnebril waarmee het Nederlands Elftal ondersteund kan worden met een tintje s.v. Oostburg. Super service en bijdrage hierin van Husselshop Oostburg. Bedankt

Tot slot willen we nog de begeleiders, vrijwilligers voor het klaarzetten, opruimen etc. bedanken. Toppers!
Voor herhaling vatbaar werd gezegd en de geluiden gingen al op ‘Zou leuk zijn om volgend jaar zoiets aan de familiedag te koppelen’.. Lijkt je dit wat en wil je hierin helpen (of iets anders binnen de vereniging) weet je vast een bestuurslid of vrijwilliger te vinden die in contact kan brengen met de juiste persoon..

Namens de organisatie,
Ger