Activiteitennieuws

Winnaars van de S.V. Oostburg paasprijzen bekend gemaakt

De afgelopen dagen was de kantine tijdens de paasperiode in de ban van een grote glazen pot met paaseitjes en jongere leden deden flink hun best om de kleurplaat zo mooi mogelijk in te kleuren, om mooie paasprijzen te winnen. Deze Maandagachtermiddag, tijdens de verloting, werden de winnaars bekend gemaakt van de paasprijzen.

pot met paaseitjes sv oostburg
Tellen

De winnaar van de grote pot met chocoladeitjes was Kevin Hooreweghe van de JO17. In de pot zaten 353 eitjes en hij had het, met 354, bijna precies goed! Knap hoor! Veel plezier met de prijs.

Kleurplaten

De grote chocoladepaashaas, die met de kleurplatenwedstrijd te winnen viel, ging naar Maud Doens! Veel plezier met de prijs! Maar zeker ook alle jeugdleden die een mooie tekening hebben gemaakt, dankjewel! Alle kleurplaten zagen er prachtig uit in de kantine!

pasen kleurplaten in de kantine