Bestuursnieuws

Hans Mussche bedankt tijdens jeugdvergadering en benoemt tot erelid

hans erelid svoostburg

Afgelopen woensdag, tijdens de jeugdvergadering, is Hans Mussche bedankt voor zijn inzet voor de vereniging en benoemd tot erelid. Tijd om het stokje over te dragen.

Achtste

Hans Mussche is al lid van S.V. Oostburg vanaf zijn achtste. Sinds 1996 is hij actief als vrijwilliger voor de vereniging. Als barman, als beoordelaar van de velden bij vorst en overvloedige regen, als regelaar van scheidsrechters, om wedstrijden te verplaatsen, als steun in de rug voor andere vrijwilligers en als supporter. Maar vooral als wedstrijdsecretaris voor de jeugd. De laatste drie jaar deed hij dit ook voor de samenwerking met V.V. IJzendijke.

Erelid

Vanwege zijn verdiensten voor de vereniging is Hans benoemd tot erelid en heeft hij een bijbehorende oorkonde gehad. Hans bedankt en graag tot ziens op het Velterspark.

Namens het jeugdbestuur,
Roland Bertens