Bestuursnieuws

Dringende oproep: jeugdscheidsrechters gezocht!!

Wekelijks worden op de velden van SV Oostburg jeugdwedstrijden gespeeld die in goede banen geleid moeten worden. Dit gaat om wedstrijden van WZV United JO11 t/m JO19. In het verleden bestond de poule met scheidsrechters uit spelers die voetballen in Oostburg 1 en een paar vaste scheidsrechters maar helaas blijkt nu dat deze poule te krap is vandaar deze oproep.
Voorheen speelden de spelers van Oostburg 1 hun wedstrijden op zondag wat maakte dat zij regelmatig op zaterdag een wedstrijd konden fluiten. Sinds afgelopen seizoen speelt Oostburg 1 haar wedstrijden eveneens op zaterdag wat maakt dat het met name bij uitwedstrijden lastig is voor hen om wedstrijden te fluiten. Afgelopen seizoen leverde dit regelmatig problemen op en een enkele keer is het voorgekomen dat een trainer zelf een wedstrijd heeft moeten fluiten. Dit willen we dit seizoen natuurlijk zien te voorkomen vandaar deze oproep.
Wil je de vereniging helpen en zie je het zitten om af en toe eens een wedstrijd te fluiten, geef jezelf dan nu op. Indien gewenst kan de vereniging ondersteuning bieden en helpen met hoe een en ander werkt.
Met sportieve groet,
Het bestuur van WZV United