Activiteitennieuws

Blik op het Velterspark: van de wafelactie tot een kaartje leggen

Velterspark Oostburg

Er was weer volop activiteit binnen de vereniging. In blik op het Velterspark schrijven we kort over de verschillende activiteiten.

2e editie van de kaarting weer geslaagd

Afgelopen vrijdag was het weer bieden en jokeren geblazen in de kantine. Bekijk op deze pagina de winnaars en punten van de avond. Tevens heeft het ‘kaartkippetje’ zijn herintrede gemaakt op deze avonden. De winnaars daarvan zullen ook op deze pagina terug te vinden zijn. Ook gaat er weer een dankwoord uit naar de verschillende sponsoren die deze avonden mogelijk maken. 22 Februari staat de derde editie op het programma.

Bankjes Vriendenloterij geplaatst

Sinds een aantal maanden doet Oostburg mee aan de Vriendenloterij. Deze deelname is tot op heden erg succesvol en hierdoor kunnen er weer verschillende dingen ondernomen worden binnen de vereniging in bijvoorbeeld onderhoud van het terrein. Als dank voor onze deelname heeft de Vriendenloterij bankjes beschikbaar gesteld die vorige week door onze klusploeg naast de dug-outs zijn geplaatst.

Sportlink pakket aangeschaft

De voetbal.nl app en Sportlink begint steeds meer ingeburgerd te raken binnen de vereniging. Om de communicatie binnen de vereniging te verbeteren, hebben we als S.V. Oostburg besloten een Sportlink pakket aan te schaffen wat berichtgeving van bijvoorbeeld wedstrijdschema’s op mobiel, website en schermen in de kantine stroomlijnt. De eerste tekenen hiervan zijn al op de site te zien en de voetbal.nl app waar de activiteiten nu ook te zien zijn in de agenda. De komende tijd zal er achter de schermen gewerkt worden om alle kanalen werkende en gesynchroniseerd te krijgen. Heb jij als lid de app nog niet geïnstalleerd. Download hem in de verschillende app stores. Als je een account aanmaakt, zorg dan dat je dat doet met het e-mailadres waarmee je bent ingeschreven bij de vereniging. De ledenadministratie kan je zeggen welke dat is, als je dit niet weet.

Leden zetten de schouders onder de wafelactie

Afgelopen Zaterdag was er weer een nieuwe editie van de wafelactie. Er werden rond de 3200 wafels verkocht dus was het een zeer succesvolle dag voor de vereniging.
Deze keer nieuw: een S.V. Oostburg kraampje op de Winterfair wat op de markt gehouden werd. Iedereen die hier een wafel kocht kon een briefje invullen om kans te maken op een flesje wijn of een etentje voor 2. Wil je weten of jij één van de winnaars bent? Kijk dan hier voor de trekking.

Maar het belangrijkste: S.V. Oostburg wil iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen bedanken voor hun inzet. teams die een rondje hebben gelopen, bakkers, deegmakers, kantinepersoneel, technische dienst/klusploeg en natuurlijk ook iedereen die een wafel heeft gekocht en sponsors Albert Heijn voor het beslag en Eigenwijs voor het beschikbaar stellen van het etentje voor 2.

Zonder jullie inzet zou deze dag niet mogelijk zijn geweest!