Activiteitennieuws

Blik op het Velterspark: van Swishen met de Sint tot de winnaars van de eerste kaartavond

Velterspark Oostburg

In de rubriek Blik op het Velterspark, kijken we op regelmatige basis terug op evenementen die hebben plaatsgevonden en andere gebeurtenissen binnen de vereniging. Deze keer het bezoek van de Sint, de kaartavond en een soepje bij de Sponsor:

Swishen met de Sint

Afgelopen Vrijdag waren onze kleinste leden een beetje zenuwachtig want de Sint en zijn pieten zouden weer een bezoek brengen aan onze kantine. Toen de Sint en zijn Pieten eenmaal gearriveerd waren en de goedheiligman zich in zijn zetel had gepositioneerd kwam het grote boek boven en besprak hij enkele verhalen die hij van de voetbalpiet had vernomen. Ook werd er heel wat afgedanst en leerde de Sint, en enkele trainers, de Swish. Dat ging bij de één iets beter dan bij de ander:) Maar dat iedereen een geweldige avond had en met een voldaan gevoel terug naar huis ging, dat stond vast. Dankjewel weer Sint en tot volgend jaar!

De eerste kaartavond

Vrijdagavond 16 November stond de eerste van 4 kaartavonden weer op het programma. Naast het winnen van de kaarting waren er ook weer tal van prijzen te bemachtigen met dank aan de verschillende sponsoren. Hieronder de uitslag van de eerste avond:

Bieden
1ste plaats – Jaap Verplanke
2e plaats – Herman Reynders
3e plaats – Sjaak v.d. Velde

Jokeren
1ste plaats – Karin Leenhouts
2e plaats – Corrie Thelen
3e plaats – Rini Versluys

De volgende kaartavond staat gepland voor Vrijdag 14 December

Een soepje bij de Sponsor

Sinds het begin van dit seizoen is Mineral uit Sluis, kledingsponsor van onze eerste selectie. Voorafgaand aan de derby tegen Breskens ging de selectie richting Sluis voor een goed verzorgde lunch. De derby werd nipt gewonnen dus kunnen we zeggen dat de soep mede aan de basis lag van dit succes!

Eenhoornderby gezamenlijk afgesloten

Vorige week stond het eerste deel van de Eenhoornderby tussen het tweede en derde elftal op het programma. Welke beslist werd in het voordeel van het tweede elftal. Na de wedstrijd werd de strijdbijl weer begraven en hadden beide teams een gezellige gezamenlijke lunch met dank aan de kantinecrew! Wellicht werd er door het derde elftal ook al besproken hoe het de volgende eenhoornderby gaat aanpakken…