Info Seizoensvoorbereiding

Nummering en jaarprogramma bekend: Pittige start Oostburg 1

S.V. Oostburg

Vandaag heeft de K.N.V.B. de nummering en daarmee het jaarprogramma bekend gemaakt voor de competities.

Thuiswedstrijd

Oostburg 1 start op 23 September met een thuiswedstrijd tegen Ria Westdorpe. Dit was vorig jaar ook de eerste thuiswedstrijd en deze werd in de laatste minuut met 4-3 nog over de streep getrokken. Dit belooft dus weer wat. De week erop staat gelijk de eerste derby op het programma uit tegen Groede. Overige wedstrijden in het eerste deel van de competitie voor het eerste elftal:
Hontenisse uit
Koewacht thuis
Meto thuis
Steen uit
Ijzendijke thuis
Wvv uit
Breskens thuis

Informatie Jaarprogramma

Kijk voor alle speeldata en wijzigingen voor senioren en jeugd op de voetbal.nl app. Ook kun voor het eerste elftal kijken op voetbalnederland.nl voor een handig overzicht, of Hollandsevelden.nl waar je op een handige matrix de uitslagen kunt invullen.

Wij kijken weer uit naar leuke en sportieve wedstrijden!