Maatschappelijke stage

Maatschappelijke Stage bij S.V. Oostburg

Maatschappelijke stage is een vorm van leren, dat onderdeel uitmaakt van het lesprogramma van het middelbaar onderwijs. Leerlingen (alle niveaus) doen hierbij allerlei vrijwilligerswerk bij verenigingen, instellingen of bedrijven. De omvang van de maatschappelijke stage bedraagt 24 uur, waarvan 2 uur voorbereiding van de stage en 22 uur dat je echt vrijwilligerswerk gaat doen.

Wist je dat je als spelend jeugdlid ook de maatschappelijke stage bij onze vereniging kunt uitvoeren? Als begeleider, (hulp)trainer, scheidsrechter of spelbegeleider bij één van onze jeugdteams. Of bijvoorbeeld een seizoen lang helpen bij éénmalige activiteiten zoals zaalvoetbaltoernooi, jeugdtoernooi en andere activiteiten.

Zit je in de 3e klas van het Zwin College, voetbal je bij onze vereniging en vind je het leuk om bij onze vereniging je stage uit te voeren? Neem dan contact op met één van de jeugdtrainers of jeugdcoördinatoren

Geef je snel op voor de stage, dan maken we er samen een leuk en leerzaam seizoen van.

Werkgroep Jeugd SJO WZV United

banner_svo_webshop