Sponsornieuws

Mooi resultaat voor de vereniging bij de Vriendenloterij

S.V. Oostburg

Dinsdag 10 april was het zover, bellen voor de Vriendenloterij om op deze wijze geld binnen te halen voor de jeugdafdeling binnen onze club.

Beldag

Door de organisatoren van deze actie (ondergetekende samen met de penningmeester) waren, na tal van telefoontjes/gesprekjes een 10-tal vrijwilligers gevonden die bereid waren om namens de club te bellen. We hebben het goed voor elkaar denk je dan. Maar toen de beldag naderde werden we geconfronteerd met diverse afmeldingen met als resultaat dat op het startmoment er nog maar 3 van de 10 bellers aanwezig waren. Onze penningmeester en Lilian zijn toen maar bijgesprongen om toch maar een belteam te formeren. Het was zeer frustrerend om te ervaren hoe makkelijk (sommige) mensen hun toezegging om te helpen niet (konden) nakomen. In de loop van de avond zijn er toch nog een aantal bellers bijgekomen zodat we uiteindelijk met 7 bellers zijn geëindigd.

Eindresultaat

Ondanks de moeilijke aanloop was het eindresultaat zeer goed. Met het belteam zijn uiteindelijk 42 loten verkocht. Wat voor de club een opbrengst betekent van ruim € 3.500 per jaar. Voorwaar geen slecht resultaat.

Namens de club bedank ik het belteam voor hun inzet en feliciteer ik ze met het behaalde resultaat voor de club en natuurlijk diegene die mee gaan spelen bij de Vriendenloterij.

Met sportieve groet,

Jan Klaassen