Sponsornieuws

Sponsors bedankt voor wedstrijdkleding senioren tijdens sponsordag

sponsordag sv oostburg

Afgelopen zaterdag 7 augustus zijn tijdens een geslaagde sponsordag de sponsors in het zonnetje gezet die de nieuwe wedstrijdkleding mogelijk hebben gemaakt.

De namiddag stond in het teken van het bedanken van sponsoren door wie het mogelijk is gemaakt om grotendeels nieuwe kleding voor de senioren 1, 2 en 3 te kunnen aanschaffen. Eerst heeft de 1e selectie nog getraind en daarna heeft men spaghetti gegeten van Eigenwijs.

In de middag waren er diverse spelers van de 1e, 2de en 3de selectie er om de kleding te ontvangen en te tonen. Afgelopen seizoen hebben de spelers helaas de kleding niet kunnen dragen, maar dit seizoen hopen we natuurlijk dat een ieder ze veel mag dragen en dat u ze kunt bewonderen! De aanwezige sponsors zijn in het zonnetje gezet en de anderen zullen hun attentie binnenkort overhandigd krijgen. Vanwege vakantie natuurlijk ook diverse spelers afwezig, maar dat komt ook in orde voor aanvang van de competitie.

Speciale dank aan Nathalie voor het contact met de sponsors en het organiseren van deze dag. Zie hieronder de slideshows met de foto’s.