JO11-3 gaat niet voor niets naar Westkapelle: 0 – 15

Door de week een wedstrijd inhalen is meestal nogal een logistieke operatie. Als je dan de punten mee terug kan nemen is dat een mooie beloning. Dat was het geval op Donderdag 21 september bij de inhaalwedstrijd van JO11-3 voor de beker. Ze vertrokken om 17.30 uur richting Westkapelle naar de Noormannen, zonder Diryke, maar met Sam. Hieronder het verslagje:

Ryan mag aftrappen en direct zet Oostburg druk op Westkapelle. De eerste corner van Jesse vliegt over het doel en het schot van Corné gaat voorlangs. Wij blijven domineren en een corner van Sen gaat bijna dooreen speler van Westkapelle in eigen doel. Als Sen een mooie assist geeft naar Corne is het wel raak 0-1. Het spel is éénrichtingsverkeer richting het doel van Westkapelle. Zo geeft Ryan een assist op en Jesse schiet binnen 0-2. Arjen geeft een mooie voorzet naar Ryan die met een afstand schot 0-3 maakt. Door goed samen spel kan Corne de 0-4 maken. Sem mag daarna een vrije trap nemen nadat er een overtreding op Arjen is gemaakt. Schot van Sam komt voor de voeten van Arjen en die maakt al de 0-5! We gaan als een trein. Westkapelle is nog niet in de buurt van Kas geweest die werkloos aan de overkant van het veld in zijn doel staat. Een ver schot van Jesse maakt de 0-6. Als Sem dan een hard schot op de keeper lost schiet die uit zijn handen 0-7! Een tegenaanval van Westkapelle wordt gestopt. Corner van Sen, waarin Sem het probeert met een kopbal helaas naast. Na een solo van Sen staat het 0-8. Kas kan het niet laten om toch even uit het doel, mee te voetballen.

De tweede helft keept Sam en gaat Kas het veld in. Westkapelle trapt af. Direct weer druk van Oostburg. Westkapelle krijgt een vrije trap en een corner maar scoren niet, Arjen daarin tegen wel 0-9! Oostburg blijft op de helft van Westkapelle, Sem scoort de 0-10, bal voor voet van Sen 0-11! Het gaat hard helaas voor Westkapelle. Zelfs Sam gaat mee naar voren omdat hij geen werk heeft. Schot van ver door Corne 0-12. Ryan ziet zijn schot van ver op de paal belanden. Hij maakt het goed door vanuit een corner de 0-13 te maken. Sen 0-14. Als Westkapelle dan weer aftrapt en Oostburg weer afpakt is het Ryan van ver met de 0-15. Zaterdag voetballen wij tegen Breskens voor de competitie. Knap resultaat van de jongens, want de jongens van de Sint Bavo hadden al een sportdag achter de rug. We gingen niet voor niets naar Westkapelle.