Activiteitennieuws JO6-1

Pupil van de Week: Yuna Ultee heeft genoten

Yuna van de mini’s heeft afgelopen zondag genoten, hij was pupil van de week tijdens de wedstrijd tussen Oostburg 1 – Groede 1, uitslag: 1-2.

Yuna mocht voordat de wedstrijd begon op schoot zitten van aanvoerder Arjen in de kleedkamer van Oostburg 1. Daarna liep hij mee het veld op om de gesponsorde bal mee te nemen naar de middenstip. Nadat hij iedereen van Groede 1 een high five had gegeven mocht hij een mooi doelpunt scoren in de goal van Groede 1. Hierna was het tijd om even uit te rusten in de dugout van de coach om de wedstrijd goed te kunnen volgen.

In de rust mocht hij in de bestuurskamer een kijkje nemen om vervolgens nog wat lekkers te krijgen. Yuna had er veel plezier in, een leuke belevenis en de mooie bal met handtekeningen maakt het helemaal af! Hij maakt er ook dankbaar gebruik van, we hebben gehoord dat er in huis inmiddels al wat vazen gesneuveld zijn. Hopelijk brengen de scherven geluk en volgt er dit weekend een overwinning voor Oostburg 1.

Een kleine impressie: