JO9-1 wint de KNVB Zwaluwen jeugdbeker 2019

Op het sportpark van Steen heeft de JO9-1 gisteren de Zwaluwen jeugdbeker gewonnen. In een spannende finale werd Duiveland JO9-1 met 5-3 verslagen.

Road to the final

Om in de finale van de jeugdbeker te komen moesten er heel wat wedstrijden afgewerkt worden en dit ging niet altijd vanzelf. Zo stond de ploeg in de kwartfinale tegen Walcheren een kwartier voor tijd nog met 2-4 achter. Maar toch gaven de spelertjes niet op en wonnen ze uiteindelijk nog met 6-5. Dat op zich was al een schitterende prestatie.

Finale

Bij de finale was het halfverwege 2-2 tegen Duiveland en na een goede peptalk van trainers Remco en Martin, werd de wedstrijd uiteindelijk dus nog gewonnen met 5-3.

Na het laatste fluitsignaal kon het feest gevierd worden samen met de meegereisde supporters. Nadat de beker in ontvangst was genomen, volgde er later op de dag een rondrit op de kar door Oostburg.

Een schitterende dag dus voor het team en de vereniging feliciteert iedereen die dit seizoen betrokken geweest is bij het team met deze geweldige prestatie!