Oostburg 1 wint uit bij SDO ’63. 6 is voor derde keer op rij het ‘magische’ getal

S.V. Oostburg

Het eerste elftal won gisteren, zondag 10 oktober, de uitwedstrijd van SDO’63. Voor de derde keer op rij stond het getal 6 op het scorebord na 90 minuten. Hierdoor blijft de ploeg bovenin meedoen in de zondag 4e klasse A. Lees hieronder het korte verslag zoals het verscheen op pzc.nl

SDO’63-Oostburg 0-6: ,,Van de zes tegendoelpunten kwamen er vier voort uit persoonlijke fouten. Tja, van het rechter rijtje vijfde klasse nu in de vierde klasse is wel een verschil; alles gaat net wat sneller”, zo gaf verliezend trainer Johnny Merckx na afloop aan. Oostburg liep via Arjen Versluijs, Timmie van de Wiel, Siebe Bakker (2x) en Thijs de Jonge uit naar 0-5 halverwege. Pas kort voor het einde bepaalde Arjen Versluijs de eindstand op 0-6, de derde overwinning met deze cijfers op rij.

Lees alle verslagen van de zondag 4e klasse A via onderstaande link: