Oostburg 1 opent competitie met 5-0 zege op Ria Westdorpe

Vorig seizoen was het tot de laatste minuut spannend. Vandaag was Oostburg de bovenliggende partij. de ploeg boekte een overtuigende zege tegen Ria Westdorpe op een zeer nat Velterspark. Hieronder de korte samenvatting van de PZC:

Een technisch sterker Oostburg sloeg voor rust twee keer toe, via Jochem van der Meulen en Melvin Fenijn: 2-0 halverwege. De bezoekers kregen in deze fase ook enkele mogelijkheden, maar stuitten steeds op een goede doelman Ruben Catsburg. Ook het eerste kwartier na rust drong RIA W aan, maar na de 3-0 van Arjen Versluijs was de wedstrijd beslist. Zowel Van der Meulen als Versluijs tekende hierna zijn tweede van de middag nog aan, waardoor de wedstrijd eindigde in 5-0.