SVO-2

Het tweede pakt 3 welverdiende punten tegen Graauw 2

Afgelopen zondag kwam Graauw 2 op bezoek op het Velterspark. Na de moeizame competitiestart leek ook Graauw, die zijn vorige wedstrijden allemaal gewonnen had, een lastige tegenstander te worden voor het tweede.

Na wederom een paar last-minute afwezigen waren ‘Jaap’ en Ger van het derde bereid zich nogmaals 1 helft op te laden en ook ‘Patje’ deed 1 helft mee. Na een goed woordje gesproken te hebben in de kleedkamer besloten de mannen met z’n allen de schouders er weer onder te zetten.

In het begin van de wedstrijd was het tweede nog niet helemaal wakker en keken ze vrij vlug tegen een 0-1 achterstand aan. Hierdoor lieten ze zich gelukkig niet uit het veld slaan en het was de aanzet tot een goede pot voetbal. Bryan werd aangespeeld, kapt zijn man uit en schiet laag de 1-1 binnen. Het spel ging na de gelijkmaker over en weer maar het was weer Bryan die een goede steekbal op Jeroen weet te geven,  Jeroen geeft een pass op Mirsad die de 2-1 binnenschiet. Na deze treffer zet Graauw aan en uit een kopbal maken ze de 2-2. Het tweede toont veerkracht en met een beetje hulp van de keeper weet Mirsad binnen te schiet uit een voorzet van Jeroen. 3-2!

Met deze stand gaan beide teams de rust in en voelt het tweede dat dit goed gaat komen. Na de invallers te hebben bedankt voor bewezen diensten en de nodige wisselingen doorgevoerd te hebben, gaan ze met vertrouwen de tweede helft in.

Na de hervatting is het Graauw wat nog een aantal keer tot een paar goede doelpogingen komt maar. of ze gaan over, of ze worden door de verdediging, soms wat chaotisch, weggewerkt. Hierna raakt de pijp voor Graauw leeg en zet het tweede weer aan. Tijd om het af te maken.
Wederom is het Bryan die na een pass van Mirsad de 4-2 binnen legt. En als daarna Bryan, Jeroen ook nog eens met een mooie pass bedient om de 5-2 binnen te schieten is de eerste zege voor het tweede binnen.