Onze sponsoren

Een vereniging kan niet zonder sponsoring en in het geval van S.V. Oostburg hoeft dat gelukkig ook niet. Hieronder vindt u een overzicht van onze zeer gewaardeerde sponsors. Daarbij willen we opmerken dat wij deze sponsors stuk voor stuk erg dankbaar zijn voor hun steun, klein en groot!

Wij kunnen ons voorstellen dat u onze mooie voetbalvereniging ook op enigerlei wijze zou willen ondersteunen. Stuur dan een email en er wordt op korte termijn contact met u opgenomen.

( We doen ons best om deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ziet u iets of heeft u een aanpassingsverzoek? mail dan naar sponsoring[at]svoostburg.nl )

Sponsor worden?

Er zijn veel manieren hoe je onze club kan steunen. Lees hier verder over alle mogelijkheden.

Sponsoracties voor leden

vriendenloterij_svoostburg