Vriendenloterij

S.V. Oostburg heeft een samenwerking met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij helpt ons bij het realiseren van onze doelen en projecten. Elke kwartaal ontvangen wij namelijk inkomsten vanuit de loten die voor S.V. Oostburg meespelen in de VriendenLoterij.

Minimaal 40% van de inleg van de meespelende loten wordt door de VriendenLoterij afgedragen aan onze club. Met deze inkomsten kunnen wij bijvoorbeeld nieuwe materialen aanschaffen of activiteiten organiseren.

Een keer in de zoveel tijd brengen wij als club de samenwerking met de VriendenLoterij onder de aandacht door middel van een actie.

Over de VriendenLoterij

De VriendenLoterij is een non-profit organisatie, opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen in Nederland. De VriendenLoterij steunt goede doelen, culturele instellingen én ruim 3.500 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland.

Meer weten? Ga naar www.vriendenloterij.nl/clubs

vriendenloterij_svoostburg

Sponsor worden?

Er zijn veel manieren hoe je onze club kan steunen. Lees hier verder over alle mogelijkheden.

Sponsoracties voor leden

vriendenloterij_svoostburg