Pasfoto's team uploaden

Een teammanager kan voor zijn hele team een pasfoto uploaden. Wanneer je als teammanager bekend bent bij S.V. Oostburg krijg je in je wedstrijdzaken app een extra menu item Teammanager zoals op de afbeelding hiernaast te zien is.

Heb je geen Teammanager keuze in je menu? Het kan zijn:

- Dat je nog niet als teammanager aan een team bent verbonden. Stuur een een mail naar ledenadministratie@svoostburg.nl met het verzoek je als teammanager aan te merken.
- Dat je een account hebt aangemaakt met een emailadres dat niet in het systeem van S.V.O. voorkomt. Er kan derhalve geen connectie gemaakt worden en je functies worden niet herkend en dus ook niet getoond. Geef via ledenadministratie@svoostburg.nl door met welk emailadres je in ons systeem hoort te staan. Dan passen wij het aan.

Wanneer je in het menu hebt gekozen voor Teammanager krijg je op de volgende pagina een lijst met teams waarvan je volgens S.V.O. teammanager bent (zie afbeelding hiernaast). In de meeste gevallen zal dit één team zijn. Kies voor het betreffende team.

Wanneer je hebt gekozen voor je team krijg je een lijst met alle spelers in je team. Wanneer je een speler selecteert heb je verschillende bewerkingsmogelijkheden:

- Verwijderen uit het bondsteam
(optie niet beschikbaar)
- Wisselen tussen basisteam en wissels
- Aanmerken Fit of geblesseerd is
- Aanmerken of een speler keeper, verdediger,middenvelder of aanvaller is
- Foto toevoegen aan een speler

Verder kun je ook aangeven met DWF of "-" of een speler naar het Digitaal Wedstrijdformulier moet worden meegenomen. Door geblesseerde spelers uit te zetten met het streepje worden ze niet meegenomen naar het wedstrijdformulier. Ze blijven wel binnne het bondsteam staan. Op deze manier kun je een hoop werk besparen bij het telkens weer opnieuw spelers te verwijderen van het Digitaal wedstrijdformulier.

Ook kun je standaard rugnummers hier alvast ingeven zodat je deze niet telkens hoeft in te voeren voor elke wedstrijd.

banner_svo_webshop