Terneuzen wéér te sterk voor de JO15-1

S.V. Oostburg

Afgelopen Zaterdag moest de JO15-1 het weer opnemen tegen Terneuzen. Nadat ze in de najaarscompetitie kansloos met 6-0 verloren, hoopte iedereen nu op een beter resultaat. Een kort verslag van de meegereisde supporter:

Begin

Het begin was helemaal voor Terneuzen en binnen de 10 minuten stond het al 2-0. In deze periode overklaste Terneuzen ons helemaal. Gelukkig waren ze slordig in de afwerking en kwamen wij toch ook aan aanvaardbaar voetbal toe. Uit een goede aanval kwam de bal bij Björn en na een prachtige kapbeweging lobte hij de bal keurig over de zeer sterke Terneuzen keepster 2-1. Zo brak ook de rust aan.

2e helft

In de 2e helft bood IJzendijke/Oostburg veel meer tegenstand en werd het een min of meer gelijk opgaande partij, waarbij gezegd moet worden dat Terneuzen toch wel het boven liggende team was. Paal en lat zorgden ervoor dat de stand niet te gek werd. Ook wij raakten de lat en een paar goed uitgespeelde aanvallen kregen we niet voorbij de uitmuntende keepster. Het bleef 3-1 en het was in elk geval een echte wedstrijd,waarbij Terneuzen zichtbaar een stapje verder is dan IJzendijke/Oostburg, waarschijnlijk omdat ze een veel grotere selectie hebben dan wij. Ze hebben ook nog minimaal 3 spelers die er een stuk boven uitschieten en ook verder zijn dan de beteren bij ons. Al met al een redelijk goeie wedstrijd op een goed niveau. Volgende week Terneuzense Boys. Weer een echte kraker.