Kunstgras Terneuzen geen probleem voor JO15-3

JO15-3 op het kunstgras van Terneuzen

Zaterdag 9 December moest de JO15-3 op kunstgras aantreden tegen Terneuzen. Hieronder een kort verslag van de trainer;

Kunstgras

We mochten op het vernieuwde hoofdveld wat een kunstgras veld is en er prima bij lag. Aan het kunstgras kon het in ieder geval niet liggen. We hadden dan ook een prima start doordat na 3 minuten hun keeper verkeerd uittrapte en Finn hier optimaal van profiteerde door met een fraaie lob over de keeper in het doel te schieten. 1-0. In de 9e minuut verdubbelde Ricardo de stand door een fraaie solo koel af te werken. 2-0.

Onderschatting
Toen begonnen onze boys een beetje achterover te hangen en dachten dat het hier wel een nulletje of 6 zou worden. Niks is minder waar, Terneuzen stroopte de mouwen op en begon ons steeds verder richting ons doelgebied op de dringen. Dit als resultaat 1-2 en 2-2 tevens ruststand.
Donderspeech
Na een donderspeech van ondergetekende kwamen we uit de warme kleedkamer om de 2e helft te starten.  Maar blijkbaar had Terneuzen lovende en zachte woorden gekregen van hun trainer, die gingen gewoon door met waar ze gebleven waren druk op onze verdediging zetten dus. En niet gauw later was het 3-2 voor hun. Wout maakte zich kwaad en met z’n snelle bewegingen snelde hij naar het 16 metergebied en scoorde mooi 3-3. Helaas tijdje later kwam Terneuzen alweer op voorsprong 4-3.
Tot de laatste minuut
De klok tikte verder, ik had het eigenlijk al een beetje opgegeven, maar een wedstrijd duurt 2 x 35 minuten en het was weer Wout die langs jan en alleman snelde en onderuitgetrapt werd in het 16 metergebied, Penalty! Deze scoorde Bart beheerst en het was weer gelijk 4-4.  Ik was met deze stand eigenlijk al tevreden, toen Lyam de bal onderschepte doorliep naar hun doel en de keeper passeerde 4-5 iedereen uit zijn dak met nog 3 minuten op de klok ging Terneuzen met man en macht in de aanval om toch nog maar een gelijkspel eruit te slepen. Zelfs de keeper ging mee naar voren. Gelukkig voor ons bleef het 4-5.
Niet de beste wedstrijd maar Ok dat is ook voetbal.
De trainer