Het ‘regent’ doelpunten bij Oostburg JO11-1 – Terneuzense boys JO11-2: 16-0

s.v. oostburg - terneuzense boys jo11

Zaterdag 15 september stond de tweede bekerwedstrijd op het programma voor de JO11-1 thuis tegen Terneuzense boys JO11-2G.

Bliksemstart

Met onze nieuwe trainer Ger en begeleider / scheidsrechter Jos, maar zonder Chai die vandaag in Kruiningen speelt starten we aan de wedstrijd. Scheidsrechter Jos roept de teams bij elkaar voor korte uitleg en het schudden van de handen voor de wedstrijd hierna mag Terneuzen aftrappen voor de eerste 15 minuten. Na de aftrap is het Jesse die direct druk zet op Terneuzen. Terneuzen komt even terug, raakt de bal kwijt en via Corné- Jesse is het Sen die de 1-0 scoort.

Terneuzen heeft moeite om ons spel te volgen, aanval van ver, schot Sem op de keeper. Na een combi van Sen naar Ryan wordt het 2-0. Na de aftrap van Terneuzen is het Jesse die er alleen vandoor gaat 3-0! Terneuzen krijgt nu een echte eerste kans maar de bal gaat voor bij het doel van Kas. Terneuzen krijgt geen vat op ons spel, na mooi samenspel van Sen – Arjen – naar Jesse 4 -0!

Ook Corné staat zijn mannetje hij is van de verdediging naar  middenveld / spits gekomen en kan veel ballen voor geven. Na aftrap van Terneuzen een mooie actie van Ryan, hij schiet vanaf de rechter flank van ver en de bal zeilt het doel in: 5- 0 op nog geen 10 minuten! En de trein dendert door: Sen – Arjen, net te zacht op de keeper, maar Jesse met voorzet naar Ryan is wel raak: 6 -0!

De volgende is al weer in de maak en Terneuzen kan het niet bij benen: Ryan – Jesse – Arjen : 7-0! Terneuzen probeert wel aan te vallen maar worden op het midden veld al gestopt, komen ze verder staat Sem of Iliano in de weg. Er worden ook wel eens kansen gemis Sem van ver eens in de verdediging, voorzet van Ryan gaat te hard en zeilt voorbij het doel. Na 2 minuten pauze gaan we verder met ons spel. Actie van Arjen alleen: 8 -0.

Sen komt de keeper tegen en de bal van Ryan tikt de keeper over zijn doel. Voor het eerst ook een corner voor ons: Sen schiet op de keeper na de corner van Ryan. Een snelle aanval van Terneuzense boys gaat helaas voor hun voor ons doel langs. Een tweede aanval wordt door Kas gestopt. Na een aantal kansen nog voor Oostburg is het nu ook zachtjes gaan regenen. Langzaam aan gaan we richting de rust. Maar dat doen we niet eerder voordat er nog een doelpunt gescoord wordt. De eerste kans is voor Jesse die mis gaat maar in de rebound is het Ryan die wel raakt schiet: 9 -0!

Na rust

Met deze grote voorsprong kunnen we wel eens wisselen van keeper. Kas mag het veld in en Arjen neemt zijn plaats in het doel in. Oostburg mag nu aftrappen en hebben er nog steeds zin in. Een afstandsschot van Sem is niet te houden 10 -0! Dubbele cijfers al, waar gaat het naar toe? De bal en de meeste spelers zijn toch weer op de helft van Terneuzense boys te vinden.

Corné geeft een mooie bal voor, maar helaas niemand om het af te maken, Het samenspel blijft goed en is ook mogelijk om dat Terneuzen geen tegen druk geeft, was bij Axel wel anders. Een corner van Ryan is hard en gaat hard voor bij het doel. Kansen blijven komen voor Kas – Jesse op de keeper, Jesse naar Corné schoot over doel! Jammer goed geprobeerd Corné! Maar na een schot van Sen kan in de rebound Kas het wel afmaken 11- 0!

Na aftrap is de combi Corné – Jesse en Corné die het nu wel kan afmaken 12 -0! Nog niet bekomen van het ene doelpunt volgt al het andere 13 – 0 door Kas. Het blijft maar door gaan met doelpunten maar ook met de regen.

Niet alles lukt een bal vliegt nog wel eens de struiken in, uit of naast het doel van de Boys. Maar het samenspel blijft goed. Corner van Corné, Iliano pass op Sem, jammer maar deze gaat naast. Maar er volgt een corner van Sen en Kas kopt de bal in 14-0! Super Kas scoren met een kopbal! De tijd is nog niet om en de volgende is in de  maak: Jesse – Sen passnaar Sem en 15 – 0! Jos last maar even 2 minuten pauze in want die kan de score niet meer bijhouden!

De laatste 15 minuten gaan nu in waarin ook Iljano kansen krijgt van zijn mede spelers om eens te scoren. Helaas mist hij nog een beetje kracht maar super geprobeerd en eens gaat de bal in hoor Iliano! Het laatste doelpunt van deze wedstrijd komt op naam van Sen, weer na goed samenspel. Sem terug op Arjen na aanval Terneuzen, Arjen schiet ver uit Ryan pikt de bal mooi op, pass Sen 16-0. Wat een uitslag het regent hier letterlijk en figuurlijk doelpunten!