Graauw JO11-1 en Oostburg JO11-3 delen de punten

S.V. Oostburg

Donderdag 26 april, Koningsavond vertrok de JO11-3 met een samen gesteld team om 17.30 uur richting Graauw. Hieronder weer een leuk supportersverslagje van de wedstrijd:

Gelijkopgaand

Met Arjen, Jesse, Sem Quinten, Sam, Daan, Mario en Miquel kunnen we aan de wedstrijd beginnen in het winderige Graauw. Quinten keept de eerste helft en Jesse mag aftrappen. Na allebei eens op elkaars helft geweest te zijn is het Jesse die de eerste corner mag nemen, maar die gaat via het zijnet uit. Een tegenaanval van de thuisploeg wordt goed weg gewerkt en dan is het Daan die een schot mag lossen op de invallende keepster van Graauw.

De tegenaanval van de thuisploeg is snel het is één op één, maar gelukkig gaat het schot naast. We blijven het een aantal maal proberen via Miquel bal over, Daan bal over. De verdediging bij ons met Sam en Sem staan ook sterk en werken ook een paar aanvallen goed weg. Ook de corner genomen door de thuisploeg verdwijnt in de verdediging van Oostburg. Een snelle aanval van Mario met een mooie voorzet op Daan is net te hard en gaat voor bij het doel van Graauw. Quinten wordt ook nog eens op de proef gesteld, maar de bal gaat gelukkig hoog over. Zo tikt de tijd verder.

Mooie kopbal

Een aanval van Graauw, wordt een corner voor Graauw. En uit deze corner kopt een meisje van Graauw de bal mooi achter Quinten 1-0. Jammer maar niets aan te doen. Na de aftrap een mooi samen spel tussen Mario, Jesse en uit de rebound die volgt is het Miquel die de bal achter de keepster van Graauw krijgt 1 -1! Arjen stopt een aanval van Graauw goed af net als Sem. We gaan rusten met 1-1 op het bord.

2e helft

Nu trapt Graauw af voor de tweede helft en wordt de druk direct opgevoerd. Sem werkt een schot goed weg, een corner van Graauw gaat gelukkig ver over. Met Arjen, Jesse naar Daan gaat te bal net te ver. Quinten wordt door Graauw onder vuur genomen maar red ons er door heen! Een tweede aanval gaat de bal op de lat terug het veld in, waarna de bal over geschoten wordt. Oeps, we komen er goed vanaf. Miquel kan er vandoor met een snelle aanval, maar deze komt de keepster tegen. Een tegenaanval van Graauw is wel raak en het staat 2-1.

Hulp van Graauw

Na de aftrap krijgen wij een corner die helaas verloren gaat in de verdediging van de thuisploeg. Dan krijgen wij hulp van Graauw, een indraaiende corner van Daan, wordt door een meisje van Graauw achter haar eigen keepster gekopt! Dank je wel 2-2. Na de aftrap is het Graauw die een corner voorbij ons doel ziet gaan, laat de scheidsrechter toch een corner nemen waar hij zelf keeper bal gaf. Graauw blijft toch druk op ons zetten en trekt de verdediging uit elkaar waardoor het 3-2 wordt. Na aftrap van ons komen we sterk terug door Jesse die het van ver probeert en nog raak schiet ook 3 -3.

Het blijft tot het eind toe spannend, met kansen voor beide teams. Mario ziet nog een hard schot op de keepster gaan, Miquel werkt een bal goed weg van Graauw. Na hard werken, goed voetballen en samenspelen blaast de scheidsrechter af met de stand 3 -3.

Graauw jo11-1 - S.V. Oostburg jo11-3