Jongste team van de vereniging geniet van hun eerste wedstrijdjes uit in Aardenburg

Hallo allemaal, wij willen ons graag voorstellen. Wij zijn de Mini’s / JO7-1, tot nu toe het jongste team van de club!

Wij zijn Joost, Liam, Mats, Tom, Lucas, Simon, Vince, Jonathan, Luca en Dinand. Helaas staat Fibbe niet op de foto want die viert nog lekker vakantie maar die hoort er natuurlijk ook bij. Wij krijgen training van Martin en trainer-opa Hans.
Vanmorgen (Zaterdag 20 Oktober) hadden wij onze eerste echte wedstrijdjes van dit seizoen. Voor sommige de allereerste keer, superspannend natuurlijk. Al om 9u vertrokken we richting Aardenburg waar 2 teampjes ons opwachtten, wij waren ook met 2 teampjes dus we moesten 3 wedstrijdjes spelen. Onder toeziend oog van vele ouders, broertjes, zusjes en verdere familie speelden we onze potjes.

We deden allemaal onze best en wat nog belangrijker was, we hadden er allemaal enorm veel plezier in. We hebben verdedigd en aangevallen. Samengespeeld, vrijgelopen en ingedribbeld, we hebben tegendoelpunten gezien maar we hebben ook zeker wel gescoord!

Na afloop nemen we nog allemaal een penalty en we krijgen allemaal wat te drinken en een lekkere appel. Tevreden en met rode wangen gaan we allemaal weer de kleedkamer in.

Op naar de volgende!

Dankjewel voor deze leuke introductie boys! En zo te zien zit het, te zien aan onderstaande video, met jullie moves ook wel goed 😉