Geslaagd afsluitend seizoensuitje voor de JO17

jo17_seizoensafsluiting1

Helaas had Tholense boys afgemeld voor de laatste competiewedstrijd, maar sloten we het seizoen toch af op een leuke manier namelijk in het mooiste stadion van Nederland, De Kuip. (#Louisvangaalweeterhelemaalniksvan😉) De voltallige JO17-1 selectie was aanwezig bij Nederland-Polen.

Op de heenweg een kwalitatief goede maaltijd genuttigd. En in het stadion liet Vincent zijn trainerskwaliteiten nog even zien, toen hij vakkundig drie rijen supporters wegstuurde, welke per abuis in het verkeerde vak zaten. Toen ook Louis met enige omwegen de weg naar het stadion had gevonden, waren we helemaal compleet en klaar voor de wedstrijd.

De Poolse supporters bleken ook het oranje-vak te hebben gevonden. Dus naast het zien van een mooie match spreken de jongens nu ook een goed woordje Pools. #PolskaPolska👍🤣 Helaas werd de wedstrijd niet winnend afgesloten omdat Memphis verzuimde te scoren vanaf 11 meter. De volgende keer beter even wisselen meneer van Gaal. We hadden nog wel een paar penaltykillers bij ons. 😉

We sluiten een hele mooie tijd af. Het eerste team dat vanaf de JO13 in een samenwerkingsverband trainde. Het enige team van de jeugd wat afgelopen seizoen voor de winterstop kampioen werd in de 2e klasse en na de winterstop in de eerste klasse als 4e geëindigd is en daarmee het 7e team van Zeeland in de JO17 klasse. Wat zijn we trots op deze mannen. We wensen iedereen ‘n mooie voetbaltoekomst toe, bij Oostburg, bij IJzendijke en waar jullie ook terechtkomen. Bedankt voor het fijne seizoen!

De begeleiding