Verenigingsnieuws

Jeugdtrainers/begeleiders gezocht voor enkele teams. Wil jij iets betekenen?

Gezocht jeugdtrainers/begeleiders

We zijn trots op onze vrijwilligers. Helaas zijn nog niet alle elftallen bezet qua begeleiding. Voor komend seizoen zijn wij dringend op zoek naar enthousiaste jeugdtrainers/begeleiders voor enkele teams. Vind je het leuk om met jeugd te werken en lijkt het je leuk om voetbaltrainingen te verzorgen, laat het ons weten! Iedereen is welkom om zich aan te melden. We hebben de beschikking over oefeningen die gebruikt kunnen worden.  Je wordt ondersteund vanuit de werkgroep jeugd. Als men wenst, zullen we ook helpen bij een cursus. Kunt u alleen de zaterdag of 1 keer in de 2 weken? Wilt u eventueel de communicatie binnen de teams verzorgen? Alle hulp is welkom.

Voor de volgende teams zijn wij nog op zoek naar trainers/begeleiders:

JO10-3 ( één keer training per week in Oostburg en coaching op zaterdagochtend )
JO13-2 ( één of twee trainingen per week in Oostburg en IJzendijke en coaching op zaterdagochtend )
JO15-2 ( één keer training per week in IJzendijke )

Als trainer/begeleider ontvangt men een trainingspak en rond de feestdagen ontvangt men o.a. een attentie. We zijn trots op onze vrijwilligers!

Heb je zin om iets te betekenen? Super! Meld je aan via jeugd@svoostburg.nl of info@vvijzendijke.nl