Verenigingsnieuws

Een kleine kennismaking met de nieuwe beheerders van de kantine

Regine en Jethro Wijnja zijn sinds dit seizoen de nieuwe beheerders van de kantine. Hieronder een korte kennismaking:

Regine werkt bij Zorgsaam als niveau 3 IG en staat al jaren in de kantine van Oostburg. Jethro werkt bij Dc Dredging en is keeper bij Oostburg 3 Wij vinden het altijd leuk om in de kantine te staan en betrokken te zijn bij de voetbal, zeker bij de jeugd want dat is toch onze toekomst. Ook voor onze grote jongens Oostburg 1, 2 en 3 staan we klaar.

Regine is begonnen in de kantine toen zoon Jeremy ongeveer 12 jaar geleden ging voetballen bij Oostburg, ook toen die moest stoppen door een blessure ging Regine door met de kantinediensten. Jethro zit ook al een aantal jaren bij Oostburg, eerst als speler en nu als keeper bij Oostburg 3. Hij is ook bekent door zijn “speciale moves “ die bijna iedereen kent als ‘Jethroootjes’. Dochter Justine speelt bij de MO17 IJzendijke, en helpt af en toe in de kantine achter de schermen.

In de kantine werken we met een klein vast vrijwillig teampje waar we heel trots op zijn, en met de hulp van de ouders moet dit zeker goed komen. Wij hopen dan ook om iedereen te verwelkomen voor een lekkere koffie of iets lekkers in de kantine van SV Oostburg.

Tot dan!
Regine en Jethro