Verenigingsnieuws

Kom van die bank af – 22 oktober

In de herfstvakantie, op dinsdag 22 oktober, wordt vanuit de gemeente in Oostburg een activiteit georganiseerd. Rond het Zwin College en de Time-out is er een leuke activiteit voor jong en oud. ‘Kom van die bank af 2.0’

Verschillende activiteiten komen hier aan bod. Denk aan e-sports ( fifa skills testen, real life fornite spelen, vr-brillen), maar ook aan een bmx’en, multisporten, schminken, foto’s maken.

Daarnaast is er ook nog een ‘herfstmarktje’ waar informatie kan worden gevonden over en voor jongeren en wat is een marktje zonder wat te eten of drinken. Ook hier is aan gedacht, vanuit verschillende organisaties wordt er wat lekkers verkocht. Vergeet je cash geld niet!

De bar zal bemand worden door vrijwilligers van sv Oostburg.

Voor meer informatie kijk op https://www.gemeentesluis.nl/komvandiebankaf

Voor de leeftijd 12 t/m 27 jaar is er gratis vervoer te boeken via www.samensluis.nl en te zoeken naar ‘Kom van die bank af 2.0’

Daar kun je aangeven door de gegevens in te vullen, hoe laat, met hoeveel personen en vanaf welke locatie je moet worden opgehaald. Superhandig dus als vervoer lastig is!