Verenigingsnieuws

Opbrengst van de Grote Clubactie 2018 bekend gemaakt

Deze Zaterdag, 29 December, tijdens het jaarlijkse zaalvoetbalkersttoernooi in sportcomplex de Eenhoorn vond de uitreiking van de prijzen voor de lotenverkopers van de Grote Clubactie plaats.

In de ochtend werden per team de spelers naar voren geroepen die 20 of meer loten hadden verkocht. Ze kregen een mooie bal uitgereikt. Sommigen zelfs meerdere ballen, want per 20 loten kreeg men een bal. Dit wil ik ook riepen enkelen dus zou mooi zijn als dat volgend jaar lukt…

Blij verrast

Rond 12.30 uur was de bekendmaking van het totaal aantal loten die verkocht waren, wie als individu de meeste loten verkocht had en welk team samen de meeste loten verkocht had. De meeste loten had Iliano van de Voorde verkocht. Wel 102 in totaal. Als prijs ontving hij een waardebon te besteden bij onze sponsor Sportwear Van Acker. De JO11-1 had als team de meeste loten verkocht namelijk 242! Knap resultaat. Zij mogen gaan eten bij sponsor de Smaakmaker in Oostburg. Ze waren blij verrast! Alle verkopers hebben in totaal 771 loten verkocht. Een topresultaat. Als club zijn we er erg blij mee, want hierdoor kan er weer wat trainingsmateriaal aangeschaft worden voor de jeugd.

Bedankt!

Langs deze weg alle verkopers en natuurlijk kopers nogmaals dank en hopelijk zijn er ook nog wat prijzen op de loten gevallen 😉 Op naar volgend jaar!

Namens S.V. Oostburg,
Ger van de Voorde