Verenigingsnieuws

Opbrengst van De Grote Clubactie 2020 bekend gemaakt

Meer dan ooit is de inzet van de verkopers en de kopers goud waard voor de vereniging. In dit bijzondere jaar hebben jullie de schouders eronder gezet en een mooi bedrag opgehaald met de grote clubactie. Namens de vereniging allemaal hartelijk dank voor jullie inzet en bijdrage!

Er is een totaal bedrag opgehaald van 3.051,- euro. Een deel daarvan wordt gebruikt voor activiteiten zoals bijvoorbeeld de ontvangst van Pieten op de vereniging. Deze week worden bij de deelgenomen teams de ballen uitgereikt aan de verkopers die 20 loten of meer verkocht hebben. Ook wordt bekend gemaakt welk team de meeste loten verkocht heeft gemiddeld en wie de meeste loten. Wij willen ook de sponsoren ‘de Smaakmaker’ en ‘Teamcenter Zeeland’ hartelijk danken voor hun sponsoring.

Lotenkopers kunnen hun lotnummer (zie rekeningafschrift) checken op www.clubactie.nl

Nogmaals iedereen bedankt en hopelijk kunnen we volgend jaar weer een beroep op jullie doen!

Ger van de Voorde
Coördinator Grote Clubactie