Verenigingsnieuws

Oproep ‘vele handen maken licht werk’

Op dit moment liggen de velden er prima bij. De jeugd kan lekker trainen en wedstrijden kunnen gespeeld worden. Vanaf de herfst komen de buien en slaat het weer om. Het gevolg is dat er dan doordeweeks en in het weekend de velden beoordeeld moeten worden of een training of wedstrijd doorgang kan vinden.

De gedachte is (vanuit de uitspraak ‘vele handen maken licht werk’) om met een groepje van 4 of 5 (of meerdere) personen hierin iets te betekenen. Zo is men niet iedere week aan de beurt en blijft het behapbaar voor eenieder.

Concreet houdt het in dat je in de week tussen 16.30 en 17.00 uur en de zaterdag tussen 7.00 en 7.30 uur gaat kijken of het veld geschikt is om te voetballen of niet. Vervolgens wordt dit medegedeeld in een groepsapp van alle trainers. Eventueel kan het ook alleen voor doordeweeks of alleen de zaterdag. De zondag is reeds geborgd.

Wil je op deze manier iets betekenen meld je dan aan bij:
Ger van de Voorde via info@oostburg.nl