Sponsornieuws Verenigingsnieuws

Sluit je aan bij de ‘Vrienden van S.V. Oostburg’ en steun de vereniging

S.V. Oostburg

Als bestuur zijn we trots op iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt. Mede door deze steun hopen we de corona-perikelen het hoofd te kunnen bieden. Een aantal jaren geleden verenigde een groep van onze trouwste leden zich in de “Vrienden van S.V. Oostburg” en “Club van 50 en 100”. Jaarlijkse doneren zij een vrijwillige bijdrage welke ten gunste komt van onze vereniging. Wij hopen ook u als “vriend van S.V. Oostburg” te mogen verwelkomen.

Deelname

U kiest zelf welk bedrag u wenst te doneren. Wij zijn als vereniging blij met elke vrijwillige bijdrage. Wilt u meer of minder doneren aan de vereniging, dan bent u daar natuurlijk vrij in.

€ 25,–/ € 50,–/ €100,–

Uw bijdrage is welkom op dit IBAN nummer: NL92RABO 0369 5512 30 ten name van S.V. Oostburg o.v.v. “Vrienden S.V. Oostburg” en uw naam.

Om u te bedanken voor uw bijdrage, zal uw naam vermeld worden op het bord “Vrienden van S.V. Oostburg” in de kantine. (Mocht u daar geen prijs op stellen, laat het ons gerust weten.)

Mede namens S.V. Oostburg danken wij u hartelijk voor uw financiële steun.

Bestuur S.V. Oostburg