Activiteitennieuws Verenigingsnieuws

Terugkijken: Een geslaagde NLDoet klusdag op het Velterspark

Op 28 mei deed de vereniging mee aan de nationale actie NL doet. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds. op deze dag voer je met vrijwilligers allerlei activiteiten uit.

Super dat we met een groep waren van 8 vrijwilligers die allemaal iets wilden betekenen! Er was een hele waslijst met klusjes gemaakt die kon gebeuren en uiteindelijk zouden we wel zien wat allemaal lukte. Er werd die dag veel werk verzet zoals je op de foto’s kunt zien. Daarnaast veel gelachen en het weer was prima. Niet te warm en niet te koud. Er is veel werk verzet, de lijst met klusjes was flink geslonken, maar er is altijd nog wat te doen 😉 Het was een geslaagde ochtend. Voor koffie/thee met iets lekkers was gezorgd en men ging ook niet met lege handen naar huis.

Langs deze weg iedereen bedankt en we zijn trots op de vrijwilligers die zich belangeloos op dit soort momenten wilt inzetten.

Namens de organisatie,
Ger