Verenigingsnieuws

Trouwe supporter en vrijwilliger Jaap Verplanke overleden

Velterspark

Donderdag 3 maart 2022 bereikte ons het droevige bericht dat onze trouwe supporter en vrijwilliger Jaap Verplanke op 2 maart jl. is overleden.

Jaap heeft veel voor onze vereniging betekent als speler, vrijwilliger en supporter. Zo lang het kon voetbalde hij op het 3de elftal en heeft veel werk samen met anderen gestoken in onze accommodatie. Zowel de zaterdag als de zondag was Jaap nog te vinden op het Velterspark of ging hij kijken naar uitwedstrijden waar mogelijk. Het maakte Jaap niet uit of er jeugd, het 1ste elftal of bijvoorbeeld het 3de elftal speelde. De maandagmorgen was hij ook nog, waar het kon, actief binnen de klusgroep.

Wij wensen de familie heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

Bestuur, leden, vrijwilligers en supporters van S.V. Oostburg.

kaart_jaap